تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
چاپ ساک دستی پارچه ای
چاپخانه قزوین
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی
دانلود فارسی ساز بازی ها
طراحی سایت در قزوین
چاپ ماهان
شرکت تولید کننده ساندویچ پانل
ساندویچ پانل سردخانه
ساندویچ پانل کلین روم
دزدگیر هایکویژن
دزدگیر هایکویژن
هوش مصنوعی فارسی
تابلو دکوراتیو
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
درب فرفورژه
حفاظ پنجره
لابراتوار نورقائم


چگونه استرس و دستپاچگی های بی دلیل خود را کم کنیم؟ s
چگونه استرس و دستپاچگی های بی دلیل خود را کم کنیم؟
دلایل دستپاچگی و استرس رفع استرس با دلیل نامشخص خود به خود استرس دارم خود به خود دستپاچه ام و عجله دارم

چگونه استرس و دستپاچگی های بی دلیل خود را کم کنیم؟

10 مرداد 1393 | نسخه قابل چاپ | نویسنده : Shahrak

آیا شما نیز خود به خود احساس دستپاچگی می کنید؟ آیا بدون دلیل استرس دارید؟ شاید این نوشته امروز به شما کمک کند تا کمی کنترل خود را به دست بگیرید.

شاید برای شما هم پیش آمده که وقتی مشغول انجام دادن کاری هستید فکرتان پیش کار دیگری است و ذهنتان همزمان درگیر هر دو کار است. بنابراین شما نه تنها کاری را که الان در حال انجام هستید نمی توانید با بهترین کیفیت ممکن انجام بدهید بلکه لحظه به لحظه بر استرس خود می افزایید و فشار سخت و دراز مدتی را بر خود تحمیل می کنید که اثراتش تا مدتها بر روی شما باقی می ماند!

اکنون وقت مدیریت بحران است. شاید کار درستی نباشد که نام این موضوع را "بحران" گذاشت ولی به هرحال ما در ادامه روش هایی را برایتان می گوییم که به خوبی از این فشارها و استرس و هیجان های بیخود کم کنید و فشارهای وارد بر خود را کاهش دهید.

فرض کنید شما اکنون در دل خود یک استرس دارید و اصلا نمی دانید ازکجا این استرس بر شما وارد می شود. حالا شما به احتمال زیاد نخستین کاری که می کنید این است که صورت مساله را پاک می کنید و به جای گشتن به دنبال منبع استرس، دارید خود را بیشتر شکنجه می دهید که "ای خدا چرا من این حالت عجیب رو دارم؟" و از این حرفا.

بیایید برای خود پنج دقیقه وقت بگذارید و بنشینید به به رویدادهای اخیر خود فکر کنید و ببینید تازگی ها چه چیزی برایتان رخ داده ویا اینکه به تازگی قرار است چه کاری بکنید. این کار به شما کمک کند تا محتمل ترین و اصلی ترین دلایل استرس را در خود پیدا کنید.

بیایید به راههای دیگر و روش های دیگر هم نگاهی بیندازید. همان موضوع اول را که اشاره کردیم دوباره به یاد بیاورید. همان که گفتیم هنگام انجام یک کاری داریم به کار دیگری فکر میکنیم. روش حل این مشکل بسیار ساده تر از آن چیزی است که نام این استرس را بیماری گذاشت! راه درست این است که باز هم وسط کاری که انجام می دهید چند دقیقه توقف کنید و بیایید مقایسه کنید که آیا کار کنونی شما مهمتر است یا کاری که فکرتان پیش آن است. آیا آن کار دیگر که فکر شما را مشغول کرده را می توانید بعدا انجام بدهید؟ ایا این کاری را که اکنون انجام می دهید را می توانید به وقت دیگری موکول کنید و به کار بعدی بپردازید؟ به همین سادگی پس از کمی فکر کردن شما خواهید توانست دلیل استرس خود را خودتان بیابید و به همین سادگی برطرف کنید.

دیدید که روش های ما چیزی نبود که خودتان ندانید ولی جوری بود که خودتان فکر نمی کردید مشکلتان به این سادگی قابل حل باشد.

امیدوارم هیچ گاه دچار مشکل نشوید.





موضوعات مرتبط با این مطلب : پزشکی و سلامتخواندنی و جالب
نام :
ايميل:
سايت:
ارسال نظر به صورت خصوصي به مدیر سایت

شهرک سرگرمی و نمایش